CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

phrases

The hours I spend with you I look upon as sort of a perfumed garden, a dim twilight, and a fountain singing to it. You and you alone make me feel that I am alive. Other men it is said have seen angels, but I have seen thee and thou art enough.
~George Moore



A bell is no bell 'til you ring it,A song is no song 'til you sing it,And love in your heartWasn’t put there to stay -Love isn’t love'Til you give it away.



Monday, October 4, 2010

tribute to Fathi Izzati Izham @ Foty @ Ijam

Dear sis,
we've known each other since we were in Form 2
we were in the same class which was 2Proaktif
at that time, we were not so close..
But I really admired u because u were so superb in maths
well, u are always superb in maths, rite..hehehe
masuk Form 3, still we were in the same class
but still we were not so close..
x bercakap sangat pown dalam kelas, kan..haha
pastu, kita PMR dh..
then, Alhamdulillah we got best result
and we were still in the same class..
wktu Form 4 nie yang kite baru rapat kan..
did u remember wktu kite sume overnite kat rumah fatea
sbb nk wat egg tarts n muffins coz nk jual dkt hari kantin tu..
best kan wktu tu?
haha pastu I gave each one of u princess pen
hopefully, u simpan lagi pen tu..heheh
pastu, kte selalu lepak umah fatea sbb mkn domino's la, mcd la, mcm2 la..
pastu buat gile kat umah dye kan..haha
then, when we were in Form 5,
kite dah x sama kelas..
u kelas depan, I kelas belakang..
sediyh gile waktu tu..
tapi, kte still rapat, g tuisyen sesame
still lepak lagi sesame..
study sesame...
then SPM..
lepas tu dpt result..
u were the first person yg tau result I..
ingt yang I nanges2 kat u tu..
haha sediyh giler kan wktu tu..
pastu u, aten, fatea, ngau, adeq sume apply utk g overseas
I mcm sediyh gle sbb xdpt apply..
tapi redha je la kn..
hehe, pastu u,ngau ngan adeq dpt..
so sumenye hepi wktu tu..

pejam celik pejam celik , its time to let u go
utk study..
mmg sediyh, sbb xtau lagi bile nak jumpe..
5 tahun u dkt sane..

foty, jaga diri baik2 ye..
remember we akways love u from our bottom of heart..
balik nanty bagitau ok
I LOVE YOU SO MUCH SIS <3