CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

phrases

The hours I spend with you I look upon as sort of a perfumed garden, a dim twilight, and a fountain singing to it. You and you alone make me feel that I am alive. Other men it is said have seen angels, but I have seen thee and thou art enough.
~George Moore



A bell is no bell 'til you ring it,A song is no song 'til you sing it,And love in your heartWasn’t put there to stay -Love isn’t love'Til you give it away.



Saturday, October 2, 2010

rumah

i dh dkt rumah selama baru 2 hari..tapi bosan nye hanya Allah je yang tau..
hari2 bangun tido je on9,
boleyh rosak bijik mata nieyh..
rindu kowt nak lepak dengan kwn2 kat UiTM
even, dulu wktu memula dpt masuk sana menyumpah macam ape je..
tapi lama2 rasa mcm tmpt tu best sgt..
huhu, nak carik keje, tapi xtau nak keje ape
mak suruh keje, ayah suruh duduk rumah je
tapi, i nak keje sbb kalau duduk rumah je xde pape faedah
and boleyh GEMOK u know..
yelah, asyik makan,duduk, tido..
nothing to do...
cpt2 lA dpt keje, so that boleyh menenangkan fikiran jugak..
dun ask me why ok..
i just need to release my tense away...