CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

phrases

The hours I spend with you I look upon as sort of a perfumed garden, a dim twilight, and a fountain singing to it. You and you alone make me feel that I am alive. Other men it is said have seen angels, but I have seen thee and thou art enough.
~George Moore



A bell is no bell 'til you ring it,A song is no song 'til you sing it,And love in your heartWasn’t put there to stay -Love isn’t love'Til you give it away.



Tuesday, November 2, 2010

nAk KahWiN

hey sume..
smlm baru je dpt result for sem3
alhamdulillah
walaupun pointer tidak seperti yang diharapkan
namun begitu, syukurlah kerana
telah lulus untuk semua subjek :D
pointer cukuplah untuk mohon biasiswa nanty

ok
semalam lepas je dapat result
saya bersama ibu tercinta
menonton cerita chinta
yang disiarkan di TV3
pada jam6.30 tu..

then, kan dalam cerita tu
adi putra kahwin dengan faradhiya
tapi mereka kahwin atas pilihan keluarga

jadi saya berbual bersama ibu saya
saya:mak, nanti mira nak kahwin macam tu boleh x?
mak:nak kahwin macam mana?
saya:ala, kahwin tapi mak yang carikkan.mira
tak nak carik sendiri , x best
mak:boleh.NAnti mak carikkan yang macam
adi putra dalam cerita ni
yang jadi lawyer ke, engineer ke.nak?
saya:nak!!!

jadi itulah
perbualan antara saya dan juga emak saya

konklusinya, saya mahu jodoh saya

mak yang tolong carikan :D