CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

phrases

The hours I spend with you I look upon as sort of a perfumed garden, a dim twilight, and a fountain singing to it. You and you alone make me feel that I am alive. Other men it is said have seen angels, but I have seen thee and thou art enough.
~George Moore



A bell is no bell 'til you ring it,A song is no song 'til you sing it,And love in your heartWasn’t put there to stay -Love isn’t love'Til you give it away.



Sunday, November 21, 2010

bersiar-siar

holla readers :D
ok, I tau I dah lama x update blog
haha sbb xtau nak update ape..wee
almaklumla, duduk rumah je..
well, last saturday I went to KL
(setelah sekian lama xmenjejakkan kaki ke KL)
almaklumlah, duduk kedah kan,xde masa la nak lepak KL u ollz..
haha pastu we went to SOGO and all that
as usual la, SOGO ade sale, but I mcm xde mood nak beli brg kat SOGO
sbb mcm biasa je..
then, kitorg g la jln2 kat kedai2 yg kat luar SOGO kan..
OMG, barang sgt murah ok (fine, I jakun sbb dah lama xturun KL)
then,I bought a shawl yg manik2 kaler2 tu
RM10 je u ollz..
murah kan? hehhe
actually, bnyk je lagi brg yg I beli
tapi saje I nak mention selendang tu sbb murah..hehhe
then, jalan dan jalan lagi..
suddenly, I found this one shop
yg ambil tempahan JUBAH PEGUAM u ollz
(ok, jakun skali lagi)
waktu I lalu je tepi kedai tu, I rasa mcm sejuk gle
sumpah excited nampak jubah tu
and I wondered bile ntah I dpt pakai jubah tu
officially..
kaki I mcm xleyh nak gerak sbb sgt teruja ye rakan2..
and I promised to myself
I must wear that jubah in 5 years time..