CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

phrases

The hours I spend with you I look upon as sort of a perfumed garden, a dim twilight, and a fountain singing to it. You and you alone make me feel that I am alive. Other men it is said have seen angels, but I have seen thee and thou art enough.
~George Moore



A bell is no bell 'til you ring it,A song is no song 'til you sing it,And love in your heartWasn’t put there to stay -Love isn’t love'Til you give it away.



Friday, November 12, 2010

jam tangan saya :(

rakan2, saya sgt sedih tatkala ini kerana jam tangan berwarna pink saya hilang.
itu merupakan jam tangan kesayangan saya.
walaupun jam itu tidaklah semahal mane, xdela sampai beratus2,
tetapi jam itu mempunyai sentimental value..
saya telah bersama jam tangan itu dari saya tingkatan 4..
saya ingat lagi ayah saya belikan jam itu untuk saya waktu awal tahun tingkatan 4
kerana jam tangan yang saya pakai sejak tingkatan 1 itu rosak
ayah saya juga tahu bahawa saya tak boleh hidup tanpa jam tangan.
oh, walaupun pakcik saya menghadiahkan seutas jam tangan yang sgt lawa
dan agak mahal, tetapi saya sgt sayang untuk memakainya
hal ini kerana , saya berasa tidak layak untuk memakai jam tangan yang mahal.
saya hanya memakainya ketika ada upacara penting.
saya suka jam tangan yang biasa2 saja, seperti jam tangan pink saya..
saya mengharapkan saya akan menjumpai jam tangan tersebut
walau harapan agak tipis