CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

phrases

The hours I spend with you I look upon as sort of a perfumed garden, a dim twilight, and a fountain singing to it. You and you alone make me feel that I am alive. Other men it is said have seen angels, but I have seen thee and thou art enough.
~George Moore



A bell is no bell 'til you ring it,A song is no song 'til you sing it,And love in your heartWasn’t put there to stay -Love isn’t love'Til you give it away.



Wednesday, April 1, 2009

The Result

okeyh..for those who keep askin' me bout my SPM result..

nah! tengok nie..dgn rasa rendah hatinye i menunjukkan my SPM result yg a bit terok..



BM-1A

BI-B3

MM-1A

SEJ-1A

P.ISLAM-1A

CHEM-1A

BIO-2A

EST-2A

PHY-B3

ADDMATH-B3



yea, i know my result cam terok giler..

memangla sedih giler..seminggu I x cakap ngan orang

cakap pown, x macam selalu..

tapi nk wat camane kan..nenges air mata darah pown result tu xkn tuka..

bile fikir2 balek en, cam lawak je nanges kat skulz arituwh..dhla ramai orang tengok, pastu ramai pulak junior2 kat situ waktu tuwh..aduyai..
haha..
tpi, my result cam ok jgk actually coz i honestly admit that i x study! and therefore, i deserve it rite..
mak ngan ayah pown cakap ok memandangkan i memang x study..

waktu skulz dulu, org laen sebok je study, tpi i siap ponteng kelas lagi, especially addmaths..huhu

macam jahat giler waktu skulz..
but, biarla en yg lepas tu jadi pengajaran supaya i x buat lagi in future..

so, berusaha utk jadi seorang lawyer yg berjaya..
chayo'..
i wanna be a best lawyer ever..

i dun care bout my past coz i wanna succeed in my future..
kalau i asyik terkenangkan my result, semua kerja pown x jadi, rite!! :)