CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

phrases

The hours I spend with you I look upon as sort of a perfumed garden, a dim twilight, and a fountain singing to it. You and you alone make me feel that I am alive. Other men it is said have seen angels, but I have seen thee and thou art enough.
~George Moore



A bell is no bell 'til you ring it,A song is no song 'til you sing it,And love in your heartWasn’t put there to stay -Love isn’t love'Til you give it away.



Sunday, April 12, 2009

a day in alamanda

ok..yesterday i went to Alamanda dalam pukul 5.30 camtuwh..Pergh bagak ramai orang kat sane..dah macam lautan manusia pown ade gak..ayah kat dalam kete dah start membebel..ok!!
laen kali xnk ajak ayah g alamanda waktu petang..em, semalam mood I cam x seberapa nak baek..so, terase cam nak bunuh sume orang yang ade kat sana tuwh..hahahaha..

memula masuk mph..cari punye cari buku last2 jumpe..i bought a novel. tajuk dye, step on it, cupid..x sempat nak baca lagi..hehe..tetibe en, dah bayar baru perasan ade buku Princess Diary.. i cam bengang giler..I nak buku tuwh..tapi bajet untuk buku dah abis..buku tu haga dye rm54.90..so, next time je la beli.. :((

pastu g watson..beli ape ntah je kat watsontuwh..sumenye berharga rm20.80..hehehe

pastu jejalan jap..then, masuk kedai cheetah..I beli t-shirt ngan treksuit..almaklumlah, nak wat persiapan untuk masuk uni..hehehe..kat kedai tuwh duit i habis dalam rm 63.30..pergh..cam tekejut jgk la..hehe..
then, balek umah..kire2 duit yang telah abis untuk semalam..kire punye kire, at last dapat tawu..sumenye RM119
cam banyak giler i spent just for an hour..ok it's time for me to menabung..x boleh boros2 ok!!