CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

phrases

The hours I spend with you I look upon as sort of a perfumed garden, a dim twilight, and a fountain singing to it. You and you alone make me feel that I am alive. Other men it is said have seen angels, but I have seen thee and thou art enough.
~George Moore



A bell is no bell 'til you ring it,A song is no song 'til you sing it,And love in your heartWasn’t put there to stay -Love isn’t love'Til you give it away.



Wednesday, May 13, 2009

tayar owh tayar

yesterday, I went to Billion wif my mom..then, on da way nk g billion, tetibe je kitorg dgr bunyi kete kitorg laen mcm je..muke memasing dh panik waktu tuwh..
pastu, utk mengelakkan drpd sebarang kemudaratan, kitorg berhentila kat tepi jalan..
pegi la check kete tu en..pastu tgk2 tayar pancit!!muke cuwak jer..haha
pastu, mom called dad..suro dtg kat situ coz kitorg x tawu nk tuka tayar kete..hehehe
tetibe ade org naek moto nie stop n dye tnye "kenape ni?"
pastu kitorg ckpla tayar pancit..
then, die pown tolongla tuka2 kan tayar tuwh..sambil tu kitorg blaja la skali en care nk tuka tayar..hahaha
anyway, nme org yg tolong kitorg uwh Airil..ngehehehehehe
hensem jgk..hahahahahahaha