CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

phrases

The hours I spend with you I look upon as sort of a perfumed garden, a dim twilight, and a fountain singing to it. You and you alone make me feel that I am alive. Other men it is said have seen angels, but I have seen thee and thou art enough.
~George Moore



A bell is no bell 'til you ring it,A song is no song 'til you sing it,And love in your heartWasn’t put there to stay -Love isn’t love'Til you give it away.



Saturday, June 6, 2009

hola everyone..hehe

hye..I'm here in Kedah..dekat UiTM MErbok di dalam bilik bernombor M1-04-12 kolej Masria..hahaha
life kat sini okla..best jgk bgi org bandar like me yg jarang giler tgk sawah padi, kompem korg akan fall in love ngan tempat nie..siyes x tipu..
Kampus dye boleh tahan besar jgkla..kalau kelas pukul 10, 9.30 dh kene jalan utk g kelas..hoho
tpi xde maknenye boleh kurus coz dalam bilik nie je bnyk godaan makanan..silap2 aribulan makin gemok ade la..haha
kengkawan kat sini pown ok jgk..I tngl dgn 2 org bdk kedah nad sorg budak klate..hehe
diorg beaekla..owh lupe pulak, every nite ajeerah akn tido bilik kitorg coz penghuni dlm bilik dye tu dye sorg je..hehe..lgi 3 org bdk diploma yg akn masuk end of this month..hehe
study? boleh thn susah jgk wey..sape ckp ambik law ni senang..korg x bace buku dye lgi..kompem x fhm kalau xde kamus kat tepi..writer buku pown satu hal, bajet sume bdk law wktu spm dulu ambik sastera kew?hoho..xkesahla..I'll do my best..

hoho..ok2..laen kali sambung balek ek..nk iron bju ni..hehe
daa~